life is beautiful

life is beautiful

Friday, August 05, 2011

ada apa dengan si peri peri ?

Kenapa si peri peri ?


Pernah dengar tak tentang sejenis makhluk halus dalam kepercayaan Melayu mungkinnya dari golongan jin yang tinggal dalam hutan dan kadang-kadang menyerupai manusia?

Atau dalam erti kata lain yang orang senang nak faham ialah makhluk bunian la...
*omaigod omaigod serammm saya !!!


Kita memang tak pernah nampak mereka-mereka ini, tapi yg pasti mereka ada disekeliling kita.
ehh, ada jugak yang nampak la...mesti orang tu bernasib baik kan..LOL
*fuhhh...nasib baik aku bukan dari golongan orang yang bernasib baik tu..KEHKEH


ehee...eheee...
apaaaa??? 
makhluk bunian = si peri peri....
ohh tentu lah tak kannn...
saya hanya mengambil kata ganti nama itu untuk menunjukkan yang saya ni cun, cantik, manis semanis kurma bak si peri peri...ok sila muntah KAHKAH!




actually, saya tak pernah pun jumpa si peri peri ni...tapi saya dapat imagine yang rupa si peri peri ni tak ubah macam rupa saya...




saya bukan the tooth fairy, saya cuma the kanda fairy...
























sorry la puteri bunian @ si pari pari, i pinjam nama u....jgn marah wokayy...











No comments: