life is beautiful

life is beautiful

Friday, August 12, 2011

admitted sebab taknak q


minggu ni sedih betul.
sebab salah seorang dari ofismate saya warded.
3 daripada 4 saluran jantung beliau tersumbat.
scary bukan ??
puncanya beliau putus bekalan ubat kolesterol. akibat malas nak q kat hospital utk ambil ubat.
biasalah, orang dah berumur. macam macam penyakit datang.
lagi pula, tinggal 2 bulan je lagi beliau nak pencen.
so lagi la sedih.
confirm confirm la beliau akan MC sampai tarikh yang beliau pencen nanti.
sobb sobbb....T_T
semalam n isnin lawat beliau kat hospital.
alhamdulillah, beransur pulih.
tapi agak lemah. maybe sebab baru lepas operation kan.
harap harap semangat beliau kuat utk pulih seperti asal.
sebab beliau ibarat abah kepada saya.


yang pakai jaket oren itulah beliau. macam abah-abah kan ?

picture sambut ramadhan last year.
saya takde dalam gambar sebab saya away.
pergi mana? heh. adalah!
nanti saya cerita okayy.

LOL.




No comments: