life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, August 10, 2011

Alhamdulillah, rezeki anak!

hoyehhhhhh !!!


tiada kata kata yang dapat menggambarkan perasaan saya tika ini setelah menerima satu berita gembira.
apa yang saya ingin ucapan pertama sekali, ALHAMDULILLAH.
syukur ke hadrat Ilahi dengan rezeki yang Allah swt berikan kepada saya. ^_^
semoga dengan kehadiran berita ini dapat menyinari hari lebaran yang bakal tiba nanti.


KAHKAH.
 poyonyeeee kau ni kecil.
ayat macam jiwa jiwa je sekarang kan.
actually, terima kasih majikan!!!
kerana sudi beri saya bonus raya tahun ni.
walaupun tak banyak macam orang yang kerja swasta,
tapi okeyyyyy la.
sikit ke, banyak ke, yang penting Alhamdulillah. syukur.
better than nothing, rite?
dalam kepala otak ni mula la create list benda nak shopping nanti.
padahal belum dapat pun lagi. memang kaki shopping kau ni kecil !!!
apo pun tak boleh.
tapi sebenarnya,
bonus yang bakal saya dapat akan saya gunakan buat belanja untuk trip bulan 10 nanti.
wekkkk. 
itu niat saya.
syukur ada rezeki lebih. rezeki anak tekak ni.
kan bulan ramadhan.....HEHE
i love u much much majikan.
lepas ni saya nak naik gaji pulak.
boleh tak majikan?? LOL




larikkkkkk.







2 comments:

Anonymous said...

pergh...nengok tajuk je rse nk sms ko cik..

si peri peri said...

HAHA..aku pun rasa ramai yg salah faham..tulah! lainkali baca bagi abess...;p