life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, August 16, 2011

best decision goes to............

hoyehhh !!!!
bonus dah masuk.
eleh, bonus masuk pun tapi jumlah yang digunakan pun sama je macam tak dapat bonus.
BAHAHA
padan muka saya.
tapi, apapun alhamdulillah. syukran.
lepas lah utk anak tekak di bulan ramadhan...;p
sekurang-kurangnya boleh la beli barang raya sikit-sikit.
tak boleh nak belanja sakan sebab saya dah janji yang duit bonus tu akan digunakan utk trip bulan 10 nanti.
sob..sobbbb.

ehhh, saya dah ada result rumah mana yang bakal kali beraya tahun ni tau.
malam tadi baru diperbentangkan hujah.
itupun masa nak masuk tidur.
punyalah terlupa....
saje-saje buat lupa sebenarnya
so, the official result is,

kami dah buat decision, 1st day raya akan beraya di kampung shah alam.
then, samada tghari or petang 1st day raya tu, kami gerak balik kampung melaka.
mudah bukan? :)
hokay lah tu, boleh raya lama sikit di melaka.
then tahun-tahun yang berikutnya, kenalah ikut giliran macam orang lain juga.
noted.
HIKHIK
so berakhirlah penghujahan kami.
it's okay dear, saya tak kisah pun.
memang dah agak dari mula.
kalau 1st day raya kat melaka, then 2nd day raya sure dah kena balik shah alam.
3rd day raya saya dah ada kat kl,
haruuuuuu dibuatnya.
boleh meroyan.
orang raya balik kampung seminggu, kau 3rd day raya dah ada kat kl.
tak boleh jadi ni.
so the best dicision is, kenalah raya pertama di shah alam.
shah alam pun kampung gak kan. hokaylah tu...
*sedapkan hati




uolls dah shopping raya ke?
saya belummmm.
tak tahu bila nak pergi.
macam yang saya cakap, maybe pergi time weekdays.
kalau pergi weekends, alamat mencari nahas la.
*pengsan
esok public holiday Nuzul Al-Quran kan?
sure KL penuh, sesak dan jam.
mesti ramai yg ambil kesempatan utk turun kl bershopping.
so uolls,
selamat bershopping......jgn shopping banyak sangat okay,
tinggal la utk  saya sikit...MIAHAHA





No comments: