life is beautiful

life is beautiful

Thursday, August 04, 2011

hari ini dalam sejarah

salam semua.


kenapa hari ini dalam sejarah?


kerana start pada hari ini, tarikh ini dan tika ini saya berblogging....kehkeh!
syabas bete syabasss....
tahniah kepada saya kerana sudah melangkah ke satu tapak yang saya rasa saya tak pernah cuba.
even dulu-dulu pun rasa..''ehh perlu ke nak ada blog blog ni suma...''


well...., itu semua dikala pemikiran tahap belum akil baligh lagi...
now, i'm here uollss.....suke tak? suke tak? 






                         starting a brand new day




actually, saya pun ada kawan yang sangat sangat suka berblogging.
rasanya follower blog dia dah cecah juta-juta kot...ahaks!
so..., lepas ni boleh lah berguru dengan dia...
# tunjuk ajarku sifu....HAHAHA





No comments: