life is beautiful

life is beautiful

Friday, August 05, 2011

pagi yang annoying

demittt!


benci...tak suka bila berperasaan macam ni.
tak tahu kenapa, pagi ni dan malam tadi rasa macam nak marah marah orang je.
rasa macam nak cari salah orang je.
dan yang jadi mangsa sekarang adalah kanda.
rasanya period baru je habis, ehh tak kan nak datang balik kot...MIAHAHA
semalam waktu berbuka saya tahu kanda nak gurau gurau je dengan isteri dia ni...
well, maklumlah kami kan baru jeee kawin...ehh baru ke..?? TETTTT
tapi tiba tiba saya sentap mak nyah...sampai ke malam saya merajuk plus kecil hati lagi.
bila kanda ajak borak borak saya buat muka macam tak ada perasaan.
kesian kanda, saya tahu dia penat kerja mesti dia nak bermesra mesra dan berkongsi cerita dengan isteri dia yang comelss ni kan.;p selalu memang macam tu pun...hari hari mesti nak cerita laki bini ni...kalau tak cerita rasa macam satu hari tu tak lengkap...
kenapa dengan saya ni????


takkan la saya.........ehh!!!! tak mungkin la kan...LOL
baru je habis period, belum ada rezeki lagi.


pagi ni kanda hantar pergi kerja. 
selalu memang dia yang hantar pun sebab kami one-way, walaupun dia masuk kerja pukul 0830 saya 0800 kadang kadang terlajak juga sampai pukul 0900...haaa kau lepas kawin ni asyik lambat jeee.
as usually mesti salam dan cium tangan...tergerak juga dalam hati kecil ni nak cakap,
...''kalau i ada buat salah i minta maaf ye...'' 
selalu pun memang cakap macam tu, sebelum tidur mesti cakap.
sebab saya tak nak la malaikat melaknat saya sampai ke pagi akibat mengecilkan hati suami...CEHH
tapi,,,, pagi tadi berat betul mulut saya nak cakap. 


ape ego sangat kau ni kecil !!


now, haaa hamek kau...
rasa bersalah pula....HUWAAAAA
saya rindu suami saya laaaa....
nak call ke nak sms?
tapi maluuuu....
saya tunggu balik kerja nanti la boleh tak?
ehhh tak ke lambat sangat tu....? hmmmm




























suami, i sayang u tahu tak.





No comments: