life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, September 27, 2011

bos sayang saya

yess! yess!
bos sayang saya.
disebabkan dia sayang sangat dekat saya maka dengan itu dia dengan besar kepala nak suruh saya attend kursus.
hadoiii macam hare.
ye saya tahu kerja saya bagus tapi sekarang saya takde mood nak attend kursus-kursus ni.
apa barang kursus time-time raya nak habis ni wehh.
bos betul jaki dengan saya.
dia memang alergic tengok saya suka hati gembira sana sini duduk kat ofis.
so dia jaki dan terus hantar saya attend kursus.
walaupun ada makan free tapi saya takmo okeh.
weh, gua keje deal dengan producer sana lah bukan kat ofis mengadap pc, filing sume.
so nampak macam tak banyak keje tapi sebenarnya banyak okayy.
tapi takpe lah, saya redha. erkk, betul kah redha?
bahaha
jom ramai-ramai study pasal hdtv.
apakah??










No comments: