life is beautiful

life is beautiful

Monday, September 19, 2011

harga rumah mahal

apasal lah harga rumah kat kl dengan selangor sekarang ni mahal gila?
aku stress okeh.
tak kira lah kat mana-mana sume macam tak berapa mampu nak membelinya.
yelah, kau cari kat area bangi, pj, s.alam sana.... memanglah mahal ngoks!
huahuahua
hadoi, letih la macam ni. takkan nak duduk menyewa je sepanjang hayat.
nak duduk rumah sendiri... nak duduk rumah ada tanah boleh tanam-tanam... uhuk uhuk.
ehhh adaaa, tapi rumah 2nd hand la. belah area yang jalan dia memang jammed gila.
pegi keje stok keluar awal lepas tu balik dah malam.
tapi,
rumah mahal-mahal pun developer letak, still ada orang nak beli jugak.
diorang ni keje apa boleh mampu beli rumah mahal-mahal ni?
saya confused.
sungguh.
apasal la saya takde kenal dengan mamat-mamat developer ni.
ok bye!
=(








No comments: