life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, September 20, 2011

sapa penah makan kat sini angkat tangan..........




OMG!



















saya pernah makan disini dengan husband.
last year lah kot. tak ingat lah.
tapi saya ingat husband cakap,  ''...tempat ni mesti tak pedas, sebab dia cili merah...''
huahuahua.
ok back to main topic.
kenapa lah waiter dia tak guna akal untuk berfikir.
kan bowl tomyam tu panas, kenapa tak guna tray?
pulak tu bawak two dish sekaligus.
hebat, tu pasal lah boleh tumpah kat baby tu.
saya yang baca entri tersebut pun seriau.
teringat last year air panas tertumpah ke atas saya.
sakittttttttttttttttt tahu!
sebulan saya mc.
pantang makan macam-macam.
seminggu sekali ulang alik hospital.
nak dressing luka. topup ubat.
inikan pulak baby yg baru je 7 months okayy.
apelah yang dia tahu.
saya nak marah ni. marah ni.
sumber : sini










No comments: