life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, September 06, 2011

serangan penyakit afrika

first day start keje lepas cooti seminggu.
ehh seminggu ke??? tetttt.
malasnyeeeeeee nak buat keje.
jadinya, disebabkan kemalasan yang melanda ni, saya tekad nak duduk depan pc je.
boley?
nak goooogle macam-macam sampai muntah.
actually, ada tugas utk saya sebenarnya. kanda suruh buat something.
tapi masalahnya saya malas ok. saya malas.
apa nak jadi lah kan saya ni?
ehh saya malas di ofis je, kat rumah saya rajin.
sebenarnya saya sekarang tengah derita pms.
so macam nak balik rumah je lepas tu berehat.
kalau lah boleh.......kann?





No comments: