life is beautiful

life is beautiful

Friday, September 23, 2011

tafsir mimpi




saya dapat emel.
bunyinya begini,


''...malam tadi aku mimpi kau. kau bersalin. anak kau comel. aku pegi melawat kau dengan laki aku. 
hari tu pun aku mimpi kau jugak. kau dah beli rumah baru. besar pulak tu. 
apasal aku asyik mimpi kau je ni. kau rindu kat aku ke?...''


huahuahua
kelakarnyaaaaaaaa kawan saya tu.
ade ke dia mimpi saya macam tu.
mengandung pun belum lg inikan pulak saya nak bersalin.
PEHH. expertnya saya.
lepas tu ade ke patut kawan saya tu cakap saya rindu kat dia.
patutnya dia lah yang rindu kat saya sebab dia yang mimpi saya kan.
:)
tapi,
kalau betul pun apa yang kawan saya mimpi tu mesti bahagiaaaa hidup.
dapat anak, dapat rumah.
HEAVEN kannnn?


insyallah, ada rezeki adalah.













No comments: