life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, August 14, 2012

dia si comel


uolls rasa dia comelss tak?
eeeiii uuu, sangat geram kannnn.
buat masa sekarang, husband tak bagi nak bela bela pets ni.
awak jaga rumah, jaga anak, dan jaga saya dulu.
kalau dah stable semua baru fikir nak bela pets.
kalau dia lapar, awak lambat beri dia makan, nanti awak jatuh dosa.
dosa sebab dah macam menganiaya makhluk tuhan.
lagipun kita duduk di kawasan yang tak seswai.
kalau dia poo poo merata, jiran akan bising.
kandang dia takkan awak nak taruk kat dalam rumah.
seksa dia sebab tak boleh nak bebas berlari.
tunggulah bila dah pindah ke rumah sendiri nanti baru awak bela eh.
masa tu, dia pun boleh merayau merata.
awak pun akan senang hati.




me, 
okaylah.
can't wait.









No comments: