life is beautiful

life is beautiful

Saturday, August 18, 2012

maafkan saya

andai terdapat terkasar bahasa, termengumpat kata, terlebih bicara.
segala kekhilafan diri ini, kekurangan diri ini,
harap dimaafi.
sesungguhnya saya manusia serba kekurangan.
kadangkala kurang peka dengan apa yang saya lakukan.
sekiranya kenyataan saya dalam entry sebelum ini ada menimbulkan kemeluatan
dalam diri anda,
maafkan saya.
dari hujung rambut sampai hujung jari jemari kaki.
mohon maaf zahir dan batin.

saya dah +37weeks. so anytime je boleh delivery.
huhu.
kalau kalau entry saya sebelum ni banyak merapek pasal preggy, baby, bla bla bla....
ada yg tersinggung, ada yg meluat dan ada yg rasa ohh bohsannya,
am sorry.
am too exposed.
am too menunjuk nunjuk.
macam belog ibu ibu je kan.
*tetibe*
ohh sorry ye.

doakan agar saya selamat melahirkan anak saya.
doakan kesihatan saya dan bakal anak saya juga.
doakan semuanya berjalan dengan lancar.
sesungguhnya doa kalian amat saya hargai.

dan,
sebelum terlambat,
Selamat Hari Raya Aidilfitri uolls.
berhati hati ketika memandu.
ingat orang yg tersayang.
bye!
2010. ketika masih slim ibarat kanak kanak kecil.









No comments: