life is beautiful

life is beautiful

Monday, August 13, 2012

selamat berbuka

begini lah saya sekiranya masuk keje petang.
berbuka berdua je dengan ofismate or keseorangan.
eh, sorang ke? berdua jugak. hehehe
dalam perut kira dua jugak kan.
ofismate saya, jarang kelua makan.
selalupun dia memang berbuka kat ofis.
ke dia saja nak teman saya.
alah, momantai lah. saya tak kisah pun.
berbuka sorang pun mak hokay lagik.
sebab saya selalu standby bawak bekal dari rumah.
tak kisah la lauk ape janji ada makanan utk saya berbuka.
dan tak kisah la kalau hari tu saya skip puasa,
saya tetap bawak bekal dari rumah.
hahahaha tak aci tau.
macam hari ni pun, saya berbuka dengan ofismate kat ofis.
ofismate lagi sorang, dia akan balik sebab ada anak anak yg nk diuruskan.
ramadhan kan setahun sekali, so time ni la dia nak entertain family dia berbuka.
walaupun dia keja petang mcm saya.
lepas entertain family, terkocoh kocoh dia balik ofis semula.
nampak macam penat tenaga, tapi itu kan pengorbanan seorang ibu?
agak agak esok saya begitu kah?
insyallah, mudah mudahan.
so uolls,
selamat berbuka puasa.
jangan membazir beli makanan kat bazar ye.
masak kt rumah lagi best dan jimat macam saya.
heheheeeee










No comments: