life is beautiful

life is beautiful

Friday, March 01, 2013

Birthday Boy

Tomorrow is my sparring partner birthday.
My mr.hubster is turns 28.
Dah menuju ke alam kedewasaan.

Boleh tak aku tak beli hadiah lagi.
Tak prepare kek, tak cari tempat makan yang best lagik.
Adoi, guano gini deh?
Aku ingat nak balik seremban esok, pehtu suruh mom jaga Aqif
then kami laki bini pergi berchanda berjimba jimba.
Eh?
Bhahahaha.
Awal bulan lah. Memang rutin balik seremban. =)

Boleh tak gitu? Mom mesti okayy je sebab boleh la dia main dengan cucu.
But seremban mana nak cari tempat makan best ni weh.
Lagi nak makan apa? Setahu aku Mr.Hubster suka gila briyani.
Tapi, on his bornday tak mungkin lah briyani. Kan.
Dah buntu dah aku ni.
Hadiah? Pun tak fikir nak bagi apa.
Mr.Hubster is lain sikit. Cerewet tidak lah.
Cuma dia akan nak kalau benda yang aku bagi tu betul betul untuk keperluan.
Contoh, kalau aku nak bagi jam. Padahal dia baru je beli jam,
maka nanti aku kena bebel.
Lagi, beli baju. Ok ke? Bhai citarasa kami tidaklah sama.
Kehkehkeh.
Kang kesudahnya baju yg aku bagi tu tak berpakai.
Ke nak beli sama sama. Pilih sama sama. Eceh.
Tapi apekebende? Buntu betul aku nak cari hadiah untuk orang lelaki ni hai.

Tadi, keluar lunch. Tapi boleh tak aku tak singgah kedai kek.
Sebab dah lambat. Pehtu naik dengan orang.
Ni aku pun tak balik kerja lagi ni. Dia pun ada company dinner.
Memang tak masak lah aku.
Esok jelah fikir. Senang senang esok aku tanya je dia nak request kat mana for celebration his birthday.
Kan senang?
Sorry Mr.Hubster, time is so short.
Lagipun minggu ni wifey mu ini busy sangattttt. Kerja pagi petang balik malam.
Ok ok malam ni janji kite urut urut satu badan kasi hilang penat eh.
Hahahahaha
Bye!





No comments: