life is beautiful

life is beautiful

Friday, March 29, 2013

Mr.Hubster turns 28!

Boleh tak aku baru nak update???
Punya lah lama gilaaaaa ko.
Dari awal bulan hari tu dia punya bornday, hari ni aku baru nk update.
kehkehkeh. Maafkan daku suami. 
Godek handphone pastu tetiba, eh? ada gambar ni la.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gigih bangun pepagi buta walhal hari tu hari cuti. Pulak time tu kat seremban.
Homemade cake aku buat utk suami terchinta. Hasil dari air tangan sendiri tahu.
Ok, sebenarnya nak test mixer baru. Hahahaha. Ada aku redeem point bonuslink ni haa.
Pastu dan dan pulak kat rumah seremban ni ada barang buat kek maka jadilah dia.
Resepi choc cake ni dari aku lepas sekolah lagi. 
Punya lah lama dan telah menjadi poojaan hati adik adik aku sampai sekarang.
Well, aku memang minat benda begini tapi kekangan masa pastu dah ada baby ni.
Deyy memacam hal. Eh apa ke melalut pasal kek ni pulak kan. 

Back to the main point,
Selamat hari lahir sayang,
semoga dilimpah kurniakan rezeki yang tak terhingga, 
diberi kesihatan yang baik berpanjangan.
(wish ni memang wajib tiap2 tahun... he he heee)
Sebab, kalau kesihatan baik, boleh cari rezeki lebih.
Then boleh kongsi kong dengan orang yang tersayang iaitu aku dan aqif.
Hahahaha adoiiiii.


p/s: You'll never walk alone.






No comments: