life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, May 01, 2013

2nd wedding anniversary

Sudah 2 tahun. Atau yang paling tepat, baru 2 tahun. Masih belajar memahami ilmu rumahtangga. Masih bertatih dalam mendidik anak anak. (2 tahun baru dapat satu anak ok lettew) Ku doakan agar ikatan perkahwinan ini berkekalan sehingga hujung nyawa. Sehingga ke syurga. Semoga kami tabah dalam menghadapi liku liku kehidupan sebagai suami isteri / umi daddy. Sabar dalam menangani karenah masing masing. 

Biasalah, gaduh suami isteri membawa ke hubungan yang lagi romantik gitu. Auchh hahahaha. Mood gediks sudah marii. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak suami isteri. Tentu lah ada pasang dan surut. Just kau ikut je aturan. Macam aku. Aku adalah seorang yang penyabar. Wahh statement tak boleh belah. Matiks lah kalau laki den baca. Eh betul apa. Aku sangat penyabar kalau bab jaga budak ni. Bahaha. Jangan le muntah u ols. So setiap pasangan tu kena ada pro and con. Tapi ku akui aku adalah sangat mantul bila laki den marah, aku marah balik. -___- Too many secret, okay titik.

Dah dah. Just nak cakap,
Selamat hari ulangtahun perkahwinan kita yang ke-2, suami. I sayang u. Thanks for the gifts. Insaf i. =)






No comments: