life is beautiful

life is beautiful

Thursday, May 23, 2013

pregnancy momen


Ohoiii, masuk magazine gituh. Actually tak silap aku magazine ni dah launch beberapa bulan yang lepas. kahkahkah. Sila lah lempang aku pleaseeee. Ku telek smartphone, ku nampak gambar ini lalu ku mahu tepek di sini. Hamboihh porot ku yang boyot itu. Dengan pipi yang tombam sepinggan. It's been 36w pregnant. Kot. Lupa lah. Tapi nampak tak porot tuuu. Aqif lah dalam tu...hihihihi.

Rindu.

Bila lah anak nak besar cukup 3y nih. Nak pregnant balik. Sebab best ohh pregnancy momen ni. Entah.... Ke aku je yang poyo poyo. Ke camane? Ah lantak lah. Tapi aku suka time pregnant. Dan aku doakan pada kawan kawan yang tengah tcc tu supaya banyakkan bersabar. In Sha Allah ada rezeki untuk kalian. Cuma cepat dan lambat je. Yang penting rajin usaha, berdoa dan tawakal. Aku dulu pun almost 8m baru lekat. Tu pun dah gabra. Kot la aku yang ada probs ke laki yang tak betul ke mana nak tahu kan. Dan yang paling penting, jangan stress and jangan brharap sangat. Just go with the flow. Eceh. Kau boleh lah nak nasihat orang bagai sebab kau dah ada satu kan. Takde, aku memberi support kat kawan kawan je. Yelah, tak rezeki kau kat situ maybe rezeki kau kat lain. Haaa, gituh la konsep.

Dah tu je nak membebel. Bai.






No comments: