life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, September 11, 2013

T__T

Nak buat macamana kalau orang dah menyampah tengok muka kita. Maka pandai pandai lah bawak diri. Takkan nak jadi hidung tak mancung pipi tersorong sorong kot. Tentu tentu hidung aku memang tak mancung. Kemek. Kembang. Pipi pulak tembam langsung takde seri. Jangan la jadi orang yang tak sedar diri.

Terima kasih. Kerana mengingatkan saya. Siapa diri saya. Ada apa dengan saya. Again. Saya ni ibarat menumpang. Saya kan keras hati. Ego. Sombong. Semualah. Terima kasih banyak banyak. Saya akan belajar melalui pengalaman ini. Mudah mudahan saya akan ingat semua ini sampai mati. Bertabahlah.

Ya Allah, aku mohon. Jadikan aku manusia yang lemah lembut. Amin.





No comments: