life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, November 27, 2013

Anak Soleh


Gambar ni lah. Gambar ni lah yang aku dok tatap tak jemu jemu masa aqif duduk seremban itu hari. Hari hari pon sedih. Jubah from atok and wan yang baru balik haji. Asalnya jubah tu nak pi basuh. Alang kepalang aku saja pakai kan. Nak tengok ngam ke tak. Sambil tu pulak aqif dok dengan zikir kat astro oasis. Ohh budak ni memang. Asal nak dekat azan je harus bukak astro oasis sebab dia nak dengar zikir sebelum and sesudah azan. 

Alhamdulillah syukur sangat walaupon masih kecil, aqif seakan faham bunyi azan and alunan zikir tu macamana. Mungkin berkat semasa amalan kita semasa mengandungkan dia. Well, who's know right? Bila dah besar nanti jadi bilal ke hafazan ke apa. Jadi anak yang berjaya dunia dan akhirat pon dah cukup utk umi and daddy. In shaa Allah.





No comments: