life is beautiful

life is beautiful

Saturday, January 04, 2014

Jelly Shoes

Haritu nak singgah Jelly Bunny, tapi apakan daya, anak bujang tratangtang buat hal. Mengamuk tak tentu pasal. Tak nak duduk dalam stroller, nak berjalan merata. Aku idak le nak mengejar. Daddy pon dah penat so lets takde nyinggah memana terus balik. Sobs. Sedih siot. Aku nak cari sandal. Tapi nasib baik jumpa yang ni. Dapat le jadi pengubat duka nan lara. Cewahhh.

**abaikan urat kaki mommy yang timbul tenggelam ittew. Nampak sangat kaki jalan. Wakakaka

Tak mahal. Mampu beli. Dan palinggggg penting sekali comfy. Utk mak buyung macam aku lagi la seswai gitu. Ringan dan tak melecet. Boleh dilenjan kesana kemari. Ewaaah.
Ini bukan iklan dan aku tak kena bayar hokkay.=)

Saja nak promote kat kau orang supaya pegi beli. Do visit ig beliau. 
@dianaloveydovey @dianaloveydovey @dianaloveydovey



No comments: