life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, January 08, 2014

Perangai baru

Sekarang ni aku ada satu perangai baru la. Asal petang je mesti mengantuk kaw kaw tahap yang kau perlu tido sekejap walaupon masa tu kau kat ofis. Hoi apakahh? Mata ni macam digam gam. Pulak tu tido siap mimpi bagai. Macam semalam. Boleh pulak dah pukul 1530 mata ni mintak tido. Lalu aku selamba pegi tido kat sofa pantry dan tak hirau langsung orang kelua masuk asalkan kau puas tido. Pastu bangun tengok jam dah  pukul 1630 siap siap barang terus chaloo. Wakaka. Thorbaik.

Kau orang rasa ofismates aku bebulu tak dengan aku? Ada kot. Hihihi. Maafkan beta ye kawan kawan. Beta ni perempuan mengandung. Kadang kala ada perangai yang tak masuk akal. Kau orang yang tak mengandung tu jangan banyak bunyik, esok lusa jadik kat diri sendiri baru nak tergadah. 

Kadang ni kita dok sibuk la hal orang lain, gitu gini. The end, tiba tiba perkara tu jadi kat kita balik. Pastu tak sedar diri. Haaa gitu lah. So mari la kita jangan sibuk cakap pasal orang lain. Cececea apa kemelalut nih. Dah la. Nak sambung rehat jap. Bai!





No comments: