life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, February 05, 2014

January Birthdays

Macam dah lambat je aku nak cerita tapi ahh cerita lah jugak. Baru ni dok godek cam dari handphone. Eh ada pic yang tak masuk dalam blog la. Hihihi.









Yang seronok nya bukan apa, budak budak jugak. Yang tak sambut birthday pon dapat hadiah. Padahal yang sambut birthday tiga orang je. Ahahaha untunglah. Kami mak bapak budak layan kan je. Kang kalau bagi sorang, yang lain mesti nak. Alah budak kan. Bagi hadiah yang biasa biasa diaorang dah happy dah. Then takde pon buat makan makan beriya. Mak men buat nasik lemak. Kita orang bawak buah. Yang lain tu tu bawak makanan sorang sikit. Saja nak kumpul reramai bagi meriah.

Seronoknya idris family ni sebab anak buah ramai. Lepas tu family bonding sangat. Macam family aku ada dua tiga ketul. Pastu suma adik badik laki dan muda belia lagi. Belum ada feel nak kumpul macam tu. Aqif pon cucu mak bapak aku yang first. Tu pasal aku tak selalu update tentang family aku. Bukan nak kata boring, cuma tak ada cerita.

So lepas ni dah ku katakan comfirm celebration birthday setiap bulan akan diwujudkan oleh idris family. Sediakan hadiah dan makanan jela. Best kan family ramai. Aku ni anak sulung. Wuwuwuwu. 





No comments: