life is beautiful

life is beautiful

Thursday, February 13, 2014

Mengidam

Yang berbaju oren tu somi saya.
Walaupon dia macam agak garang, eh garang ke? Bukan.
Walaupon dia agak tegas sedikit, tapi saya ok.

Macam tadi,
sebenarnya dari semalam dah terhingin sangat nak subway.
Tapi sebab semalam dia tak sihat, badan dedor dedor, pening, badan berangin,
maka dia tak dapat nak melayan tekak saya.
Saya dah mention hari ni kalau balik awal tapau kan subway eh.
Takde lah mengharap sangat sebab saya tahu nanti dia terkejar kejar nak balik rumah.
Nak amik anak. Nak rehat.
Maklumlah, dia work bukan macam bini dia.
T__T

Nak jadi cerita,
kat area sini ada berlaku satu kebakaran.
Jalan jammed, tapi dia gagah jugak pegi beli.
Kemudian datang hantar kat ofis.

Mungkin sebab dia takut saya kempunan sebab tu gigih jugak pegi runner walaupun agak rushing.
Well, nak nangis ni.
Begini kasih suami saya terhadap isteri dia yeah?
Tiba tiba rasa macam aaaaa susahkan awak je.






No comments: