life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, March 05, 2014

Arjuna beta

Kauorang yang follow fynn jamal mesti tahu kan lagu tu. Ngeee. Suwit angat. Bukan suwit je malah menyentuh hati. Aku kalau tengah stress dgn anak mesti nak dengar lagu tu kasi diri ini calm down. Serius. Ni baru dengar kat hotfm. 

kokping@fynn jamal.

Bukan selebriti ke apa. Dia aktif kat fb dan latest kat ig. Dalam donia blogger dah lama kot. Aku je yg baru follow. Wuwuwu. Anak dia, arjuna tu alololo gila genteng. Kokping suka sangat lah upload pic juna kat ig. Aku ni geram je tgk. Dah la comels, pastu macam bijak je. Tapi sapa yg tahu kisah dia mesti tahu juna tu bukan la apa yg kita fikirkan. Macam macam kisah wei. Kauorang nak selidik, baik poie gugel. Malas aku nak cerita. Kang salah cite jadik isu.

Aku bukan apa, aku sentap bila dengar lagu arjuna beta. Rasa feeling mak mak tu sangat mendalam. Kalau lah anak bujang ku tahu bagaimana umi dia sangat kat dia...

Haishh.

Apa ni pepagi dah emotional. Tak kewl lah.


Arjuna Beta - Fynn Jamal

Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
datang petir menyambar
jengking dan ular–
bonda takkan berundur
nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa
kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
jalan betul, anakanda,
tak jelas mata–
ambil yang sarat duri
hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela
ngeri tak terbayang mata
bonda takkan ada sentiasa
nanti moga kau tak lupa
bonda memujukmu, anakanda
hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela
nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa..





No comments: