life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, August 20, 2014

360degree

Tatkala org sibuk tukar/find gajet baru, aku sibuk tukar breast pump baru.
Tatkala org kemaruk beli baju sendiri kat online butik, aku gigih beli baby/toddler apparel.
Pabila org sibuk pakai heels terkini, aku masih dgn flat shoes bagi memudahkan pergerakan diri.
Pabila org sibuk bergaya dgn pelbagai style tudung, aku selesa dgn ready-to-wear.
Pabila org sanggup berhabis duit cari handbag mahal, aku setia dgn LC le pliage cuir.
Bilamana org malas nk balik rumah seawal mungkin, aku laju laju balik rumah nak masak nk kemas rumah nk amik anak kt rumah pengasuh.
Bilamana org suka nk stay up memlm, aku rela tidur awal sebab esok nk bangun pagi pagi.
Bilamana org berpusu pusu tgk movie terbaru kt wayang, aku memilih utk menonton astro first/best walauponnn movie tu sebulan yg sudah ;p
Pabila org dok post status kt FB, IG pasal diri or boyfriend, aku suka post gamba anak, suami or environment sekeliling.

Lepastu blog pon asyik cerita pasal anak, anak dan anak sajok.

Betapa berubahnya dunia aku setelah bergelar umi kepada dua anak kecil -__-

Tapi
aku suka.

Zaman berfoya foya makin berlalu.
Its time to build our family.
I'm ready. Yeah.

notakaki: 
planning bercuti semua kemungkinan akan terhenti utk 2 tahun sementara menunggu #dareezzaumar membesar dgn sihat dan pintar. percutian di area yg berdekatan mungkin akan dipertimbangkan. 
HAHAHA.



kbai!






No comments: