life is beautiful

life is beautiful

Thursday, October 09, 2014

Salam Aidiladha 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha koranggg. Balik raya mana tu? Tahun ni turn sban walauponn ada ura ura nak beraya di shah alam tetapi iolls tatap tak berganjak. Hihihi. Apadaa, asyik dia, dia dan diaaaa jer mana boles tahan. Grr grrr.

 Paksa anak suruh pandang kamera. 
Dia ni kann, asyik tgk henfon jer,
Pulak tu henfon iolls.
Geram tau.
 Tengok tu.
Henfon lagi.
Yang adik sedap tido. Syabass.
Oh btw, dareez still berbedung lagi bila nak tido.
Jangan hairan ok. Sebab anak anak ku memang begitu.
Sudah diajar. :p
Aqif dah pandai guna kamera ok!
Ni lah hasil dia.
Kemahin macam nak caras umi kau je.
Saja tau.
Dah la muka iolls sebesar pasu.
Sedeh. -___-


Koranggg, 
aku dah gemok eh?
Sentap patbelas kali makcik aku kata aku dah gems.
Adoiii.
Ni yang nak pegi zumba ni.
Anyoneeeee????
Jom teman aku.....








No comments: