life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, December 31, 2014

Happy New Year 2015

Selamat tahun baru kauorangggg.
Celebrate kat mana tu heheheee
Esok birthday ia taww.
Yang ke dot dot dot.
Kahkahkah.
Dot dot sangat.
Emang dasar.
Apa yang aku inginkan sempena birthday aku esok?
Hurmmmmm. Payah nak fikir tu.
Semoga hidup aku dipermudahkan sudahlah.
Aman, tenteram, panjang umur, murah rezeki of course.
Dikelilingi insan yang sayangkan aku. Terima aku seadanya.
Tu dah cukup kot ;p
Ke nak lagi?
Dah dah lah tu.
Nak mintak lelebih kang sapa nak kasi.
Aku mintak rumah banglo besau sebijik kauorang boleh tunaikan?
Emang tak ahh.
-___-
Tau dah.

Ermm, tapi nak mintak belanja holiday ke perhentian boles?
Ke tioman? Ke krabi?
Eh krabi taknak lah.
Ok ok, perhentian jer.
Dekat.


HAHAHAHAHAHAH

Baiii!

No comments: