life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, December 03, 2014

Teaser MH | BA

Kasi gempak sikit... bahahaha



Rumahku Sorgaku sangat ni. Haishh sabor sabor... tak lama lagi tu. Esok lusa kalau dah siap ni kemudian aku tak dapat pindah balik kajang ke seremban ke memang masakkkkkk. Memang sengaja cari nahas. Memang nak suruh aku berhenti kerja lettew. OMG.

Apa yang boleh aku kata kan buat masa sekarang, Alhamdulillah. Rumah sekangkang kera ke, rumah atas tanah, rumah apartment or else ke, janji aku dah beli rumah... tu dah syukur sangat dah. Macam yang mak aku pernah kata, kalau tak berhutang... takdo lah nak berharta do. Hurmmmm doplohpat harkat.

Terima kasih mak... atas nasihat nasihat tersebut.

Sikit sikit lama lama jadi gunung [wahh gunung teruih taknak kalah]. Ada duit lebih baru boleh renovate besar besaran hoccay! Erm erm sebenarnya tak sabar angat nak main deco deco.

Bai!





No comments: