life is beautiful

life is beautiful

Monday, December 15, 2014

Throwback 2011

Aku nak share gambar... tapi ada yang dalam tu yang sudah bertudung maka tak boleh la kan... nanti macam saja lak nak bukak aib orang. Tapi takpe, aku share gambar yang sopan je. Hahahaha.

Masa ni geng susuk Ain tengah pregnant kan si Mecca.
Daddy pulak size M lagi. OMG kurusnya perut awakkk. 
Hahahaha. 
Nuri pon still boleh lepak lagi dengan kitaorang. Hurm hurm.
 Jaman muda suka pergi karaoke.
Tu baru sikit je kauorang tengok. Ada lagiiii.
Kalau karaoke, memang dia, dia dan diaaaa jela yang nyanyi.
Yang lain tengokk jer.
Eh... memang kami bayar tu utk tengok kauorang nyanyi je pon.

 Pasangan romantika.
Laki bini kaki karaoke.
Nasib la suara boleh tahan sedap.
Tokleh puji melambung lambung nanti jadi riak. Gitew.
Haaaaa. Inilah abam Nuri.
Gaya macho merundum hati. Wakakakaka
Bro dah kahwin terus senyap sepi diam membisu.
We missed u damn crazy. -__-

Tu lah kitaorang... jaman muda mudi baru kahwin/belum kahwin lagi. Happy sokmo. Aktiviti kegemaran adalah karaoke... kemudian lepak dan makan dan makan lepastu tengok wayang. 

Eh rindu pulak kita



.

No comments: