life is beautiful

life is beautiful

Monday, January 05, 2015

Balik Sban

New year kitaorang balik sban. Kemudian singgah la ke Nilai 3 sebab nak beli barang sikit untuk kenduri aqiqah nanti. Alang kepalang kan... kalau tak takdonye nak singgah. Malasss. Dan panasss. Herghh.


Ni lah apak den. Atok Aqif dan Dareez. Bapak mentua Daddy.
Suka naw melayan cucu cucu dia. Bagusss.
Mana nak cari atok macam ni. Manaaa?
Paling boleh jadi bestfriend Aqif. Sebab suka bawak Aqif jalan naik motor.
Hahahahaha.
Kau kan Aqif kalau motor memangggg suka angat.
Eh Dareez pon suka kat atok. Sebab atok suka dukung dia kemudian bawak pi jalan luar rumah.
Tengok ayam, itik... tengok orang main futsal. Tengok bird.
Kalau kawan kawan dia lalu naik motor depan rumah, mesti kena hon.
Pastu berhenti, kemudian borak.
HAHAHAHA
Dareez tapayah nak kerut dahi sangat ok. Nanti cepat tua. Tak ensem like daddy. Eh eh.
Apaaa?
Muka tak sapa dengan atok?
Eh memanglah. Aku ikut darah jepong. Apak den kejowoan nogori sikit. Tapi tatap salam cium dahi.
Hewhew.
Anak perempuan tunggal katanya. Herghh. Muntoh ijou.

Dareezzzz, kerut dahi napa? Umi tak suka tauuu.
Fikir apa?
Haaa bonus memang tak masuk pon hari ni.
Bertabah lah ye.
Kahkahkah
Ok tu je update untuk hari ni.
Aku tahu kauorang rindu kannn. Alaaa takyah malu nak cakap.
Ai is paham ;p
Diakhiri dengan kegedikan suara Dareez si anak bongsu.
#muahciked

video



No comments: