life is beautiful

life is beautiful

Friday, February 06, 2015

Dah botak

Heheheeeee. Haiii lamanya tak bersiaran. Maklomla sebulan aku dok tukar syift pagi dengan Abg.wan... tu yang nak update belog macam bercinta jer. Banyak nak cerita tauuu... aku tahan tahan je hati ini. Apa apa pon Alhamdulillah, kenduri aqiqah dan kesyukuran anakanda beta yang ensem like Daddy ni dah selamat selesai. Berjalan dengan lancar syukur Alhamdulillah. Nanti la aku update ye... gambar pon anak buah dok send sikit sikit. Tak puas. Hahahaha. Mana yang aku demam kaw kaw before and after majlis lagi. Ishhhh nanti laaaa aku cerita. Epik okkkk tak pernah seumur hidup selama 29 tahun ni aku terlantar sebegitu. Wuwuwu.

Nahhh tengoklah gambar Dareez dah botak. Barulah nampak jantan kan dik. Ini orang asyik cakap pempuan ke lelaki ni. Heyyy lelaki la makcikkk. Tengok muka saya bebetul.... ensem kan. Ensem lah kot. Hahahaha







Ok anak aku dah pandai tepuk amai amai. ;p
Kemudian gigi atas dah ada 4 batang..bawah dah 3 batang.
Syabasssss... nanti umi kasi makan ayam eh. 
Hahahaha.






No comments: