life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, February 17, 2015

Pre-CNY

Ewah ewah kemahin ye tak sabar nak sambut CNY. Ehh bukan apa sebab CNY ni kitaorang idris's family nak pergi holiday. Mihmihmih. Sukaaaaa. Sebab lama gila aku tak jalan jalan dan aku memang suka jalan jalan. Heeee.

Harap harap semuanya berjalan dengan lancar. Aku bukan boleh excited kemahin, sat lagi ada je benda tak best berlaku. Tak mahu tak mahu. Please be kind with me. Aku harap aku dah get ready dari segi mental dan fizikal. Maklomlah nak jalan jauh kauorang tahu. Mental kena kuat sebab nak handle dua anak bujang yang superb itu. Dalam kereta tak boleh boring sebab nanti Aqif akan buat perangai. So mari kita download cerita yupin dan yipin. Kahkahkah. Dareez jugak yang rileks. Lepas makan tidur, kemudian bangun dan susu kemudian main main dan tidur balik. Barulah muka macam umi kan dik. Hahahahahahahahaha.

JOHO kami datangggggg.

Ewah ingat ni peminat JDT ka?
Saya #merahkuninglambangkebanggaan sampai mati. Eh

HAHAHAHAHAH





No comments: