life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, March 31, 2015

Saya pilih NERD

Before
Kemain muka cekgu cekgu suci murni pekerti mulia sangat. Kahkahkah. Spek Daddy yang lama. Spek waktu hantaran. Ermm ermm power +50 je kot kiri kanan. Memang baik takyah pakai spek lah weyyyy. Tak membantu langsung. Tapi ini je yang ada buat masa ni... jadi saya pasrah walaupon nak lintas jalan memalam balik kerja memang super duper scary. Mata berpinauuu, dabel silau. Krik krik rasain. Sapa suruh spek hadiah Daddy haritu kau letak merata bagi anak main???

Kemudian,
dengan duit gaji yang baru masuk [duit tak sempat panas katakauu]

Haiiii Moscot in da houze yawww. Barulah geng specky sehati sejiwa tara taraa. Aku memang dah tak dulik. Jadi apa jadilah janji spek baru kena ada. Mesti. MESTI. Hahahaha. Bergambar pulak dengan retis ehh malu sayaaaa rasa tak padan pulak. Kahkahkah nak muntah ijo macam lah laki kau tu ensem gila. Wekk nak muntah.
Erm erm rasa macam budak sekolah pulak... ke cemana ni.
Kasi ai fefeling muda boleh tak?








No comments: