life is beautiful

life is beautiful

Thursday, March 05, 2015

Update



Anak pengasuh memang rajin update perkembangan anak anak kat rumah tu. Seee. Orang nak makan epal dia pon nak jugek. Tak dibagi kang tahu ye kawan kawan budak ni mengamuk pastu nangis. Dah macam orang besar sangat tau. 

Mak dia tak potong kecik kecik epal tu sebab takut Dareez tercekik. So bagi je yg sebijik besar tu. Hahahaha. Puaslah awak makan. Mana taknya, gigi atas dah 4, bawah pon 4. Ni ailio asyik meleleh aku syak nak tumbuh gigi lagi, Bubur dah tak lalu. Nak nasik lembik kepal kepal. Apa apa lah nak, janji awak makan. Heeee.

No comments: