life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, April 21, 2015

Live update thru phone

Hahahaha. Kelas kan update pakai enpon jer. Well sebenarnya aku saja try n error... Nak tahu best ke idak update melalui smartphone ni. Walauponnn ada je pc kt depan mata. Kehkehkeh ini kegedikan apakah ini tell me??

Minggu ni aku tukar syift dgn ofismate. So mendapat la 2 minggu keje pagi. Campur next week memang syift aku pagi so jadilah 3 minggu. Yeayyy laki aku lah yang paling suka. Bolehla dia everyweek bersukan. Ewahhh yang aku ni camane lak ceritanya ni. Selalu kalau syift petang baru aku boleh join kelas fitness... nampak gayanya 3 minggu ternak lemak. Hamagaddd. Wajib balik rumah aku eksesais sendiri ni. Tapi kau cakap jelaaa sebab realitinya nan hado. Wakakaka. Sedeh menyesali nasib diri sendiri.

So apa cerita last week?

Kelmarin dan semalam dijangka kawasan blok aku takdo air. Dah la notis baru tampal... Yang kitaorang ni pulak memang sabtu ahad jaranggg turun bawah. Kalau turun pon Daddy je sebab dia nak pi keje. Pagi tu memang takde notis... So guna air memang takde kesian. Elok petang memang siap siap nak keluar... air ilek. Hahahaha padan muka.

Ooo rupa rupanya kat tingkat 12 ada paip pecah dan kebetulan pulak Syabas nak repair tangki ke apa. Terus rumah iolls air tak naik. Tapi kejap jela... by midnight ada balik. Kusss semangat. Terus aku laju laju tadah air basuh baju basuh pinggang bagai. Hehehe

So next time ada air ke takda air ke harus simpan stok air. Sebab dah pernah kes kan last year air kena catu.

Ohhh bilalah nak dapat tukar pindah rumah sendiri ni? Hurm hurm.









No comments: