life is beautiful

life is beautiful

Friday, April 03, 2015

March Celebration Birthday

Ewah dah masuk bulan April dah weyyy baru hegeh negeh nak tepek kat sini. So siput sedut huahuahua... well maapkanlah beta... kelupaan sebenarnya.

Dah jadi cam habit ye aktiviti seperti ini. Sambil berkumpul adik beradik, cucu cicit semua... sambil mengeratkan tali silaturrahim cewahhh... padahal hari minggu pon balik jenguk orang tua jugek. Diharap benda benda seperti ni berkekalan sampai bila bila tak pernah jemu tak pernah muak. Tang nak bukak hadiah tu jela yang teruja melampau kot. Hahahaha. Dulu masa kekecik takde ok nak sambut birthday party ni. Sedih saya -___-


 Jap, sapa yang teruja nak tiup lilin nih...
Haihhh sabau jelah melayan bujang besau ni.


Birthday of March 
Yang anak anak buah dok menyibuk nak tiup lilin sekali
Tu yang best sebenarnya hehehe

Digarhayu mak mentua ku ^__^






The end,
hahahahahahahahaha
Aku tak pastilah nak gelak ke nak nangis ke cemana ni
Awat labu sayung sangat saiyanggg
Berapa bulan tuuu??

video


Laki aku kan dia ada masalah tau, dia cakap perut dia dah boroi [memang pon takyah cakap aku dah lama tahu] lepastu takde usaha nak mengurangkan masalah tersebut kemudian dok berzikir kat telinga aku. Kahkahkah ko ghaseee?? Berbuih mulut aku, stop stop lah makan. Kebiasaan dinner petang dalam kul 7pm macam tu... kemudian nanti malam dalam pukul 10-11pm mengadu lapar lapar. Eh eh tidur jelah dok layan perut tu kenapa. Nasib baik lah aku seorang isteri yang agak rajin [sebenarnya tak sampai hati tengok suami lapor] so tinggal lah kerja yang sedia ada, buatkan lah makanan untuk dia. -__- 

Takpalah B, makan jela kalau tengah ada selera tu. Dulu bising nak makan tapi takde selera. Now dah ada selera kan, makan sampai lebam ye. Boroi tu kan cekci. Kahkahkahkahkah.

Aku je takleh join semangkuk dengan Daddy, maklomlah ai kan rendang berbuah, takboleh nak chubby chubby ye... nanti nampak tak cun lah.

Kbai.








No comments: