life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, May 27, 2015

Baby oil

Aku rasa dah banyak kali repeat order kot baby oil amway ni huhuhu. Since Aqif lahir sampai ke Dareez tetap setia bersama dia. Halal satu hal kemudian bau dia wangi ye tak macam minyak yuyi tu. Heeeeheee jangan marah ye pengguna yg pakai minyak yuyi cap limau.

Actually baby oil amway aku beli online dengan sorang sis ni. Dah macam regular customer dah. Asal habis je beli. Sekali beli aku amik dua botol. Untuk simpan stok. Jenuh gak kalo beli satu satu dengan byr postage bagai kan. Harga sekarang dah naik. Dulu beli dua botol come with postage baru RM55 kot ke RM60 lupa dah. Next aku baru beli dah naik harga jadi RM65. Maklomlah beli setahun ada lah 2 3 kali. Hihihi

Aku suka lah bau dia. Sedap. Memang kalau tukarkan pampers budak2 ni mesti sapu baby oil Amway. Malam pon sapu gak. Minyak dia tak panas sangat... Sedang elok untuk baby. Walaupon Aqif dengan Dareez dah tak baby hahaha.

Parcel jumaat lepas. Guna alamat ofis je hihi kang bagi alamat rumah sapa pulak yang ada kat rumah. Gitew.




No comments: