life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, May 19, 2015

May Bornday

Celebrate birthday idris clan again hihihi tak habis2 kan. Habisss, setiap bulan ada je family member yang meraikan birthday. So kalini birthday akak, kak syida dan juga pak uteh. Hadiah aku dah siap siap beli kat Langkawi hari tu. Berat pon berat lah janji datang dari jauh. Kahkahkah. Made in Idaman Suri katakauu.

Tengahari tu balik Seremban jap ambik si Aqif. Maklom lah seminggu tak jumpa umi daddy rindu bak hang. Tu belum adik pandai cakap. Kalau tidak, aku rasa hari hari dia dok zikir "umi mana abangg..." Hehehe. Dari Seremban terus ke SA. Sampai rumah KL dah malam. Woihh penatnyaa seharian berjalan.


Hihihi Aqif paling win sebab dalam gambar semua punya birthday pon dia enter frame. Hajat dihati nak tiup lilin tapi lilin takdeee. Sedeh -_- 




Perasan tak yang paling sibuk kat situ adalah Aqif. Hahaha. Aku taktau la nak suka ke apa tapi yang aku perasan sangat Aqif ni dia jenis yang pandai bawak diri. Independent boy. Letak kat mana pon dia boleh go on dengan semua orang. Boleh main sendirian kalau takde kawan. Balik kampung Melaka hari tu selamba dia geng dengan anak sepupu mak aku. Padahal memang tak pernah jumpa sebelum ni ye. Alhamdulillah, dah besar dah anak bujang tu.

Malam tu adik ada buat presentation sikit pasal short trip ke Melaka hujung bulan ni. Homaigad nak bercuti lagi ke? aku pandang Daddy, dia pandang aku. Pastu dua2 sengeh. Hahahaha tahu dah dalam kepala otak tu fikir apa. Tengoklah cemana dapat join ke idak. Abang pon ada cakap family dia 70% tak pergi kot. Tambah pulak Kak Maz tengah preggy. Eh aku ada mention tak biras aku baru pregnant beberapa weeks. Hihihi. Seronoknya dapat baby. Semoga Kak Maz dipermudahkan. Ameen.









No comments: