life is beautiful

life is beautiful

Friday, June 19, 2015

2nd Ramadhan 2015

Haiii. Tadi berbuka lauk apa engkorang? Aku biasa je takde lauk yang membazir. Hari ni masak siakap stim limau. Ermm sodapp. Hahaha. Tu main course. Lain ada sayur sawi jepun sos tiram, ayam percik beli kat bazar dan jugak murtabak daging pon beli kat bazar. Hahaha. Oklah tu kan takde bazir. Semua lauk pon habis kecuali murtabak buat kudap2 untuk malam nanti. Entri ini takdelah aku nak taruk gambar hidangannya ye malu lah aii hiasan tak menawan. Kahkahkah.

Esok cadangnya nak berbuka kat SA dengan family akak, abang semua sekali. Plan aku nak buat kuah durian memandangkan ada lebihan durian last week daddy beli. Dari dok dalam freeze tu so baik gunakan. Then niat nak masak lala. Alah masak taruk serai taruk cili sikit. Ermm masalahnya sodap ke tidak? kekeke. Eh sedap laaaaa.

Aku sebenarnya tak cukup tidur ni. Masalah sikit bila syift petang balik dah pukul 12 gedebak gedebuk tidor pukul 1-2 gak then nak bangun sahur pukul 5... Aaaaaa terkebil kebil mata ai tau. Rasa digam gam mata suruh tidur balik. Itu pun lepas imsak dah tak boleh belah tidur jap bangun balik pukul 630 solat subuh. Kemudian zass tidur laju2 sebelum budak2 bangun. Hahahaha. Memang masalah besar tu. Itu yang sambil jaga anak tengah hari aku boleh terlelap jap kat sofa datang si Aqif kelepek kat muka. Kahkahkah. Dia mana boleh tengok orang tidur. Harus ajak orang main sama dengan dia. -__-

Kerja petang asyik nak tengok jam je bila lah nk pukul 1130 malam ni nak balikkkk ngantuk woih.











No comments: