life is beautiful

life is beautiful

Monday, June 22, 2015

4th Ramadhan 2015

Hari cuti boleh la masak sedap2. Eh sedap2 takdo la tp macam2 hehehe. Ada durian terlebih hari tu Daddy beli so masuk freezer. Tetiba hari ni Daddy cakap suruh buat kuah durian nnt boleh cicah dengan roti. Dia nak kuah durian ok kita buat hahahaha. Layankan jelah lagipun hari cuti tak rushing sangat. Sengaja buat banyak niat dalam hati nak bagi pengasuh Zaumar.

Lepas je berbuka ayah dia datang balas balik makanan yang kitaorang bagi.


Pulut mangga santan uolls. 

Ternganga sat pasal seumur hidup memang tak pernah makan or dalam erti kata memang takde keinginan nak makan. Hahahaha. Daddy siap boleh gelak lagi. Dia pon tak makan pasal pulut kan ke angin. Aku lagilah memang sejak beranak anak ni makan berjaga jaga. Setakat nak rasa rasa boleh la. Ni hamek kauuu selambak dia bagi. Penyudahnya aku wa kawan2 ofis tanya oii cemana nak makan ni -___-

So far ok not bad dia rasa lemak manis githeww. 1st time makan ni weyy. Belah2 selatan takdo benda2 macam ni so maafkanlah beta yang naive ini.

So next menu apa pulak ya?





No comments: