life is beautiful

life is beautiful

Friday, June 05, 2015

Kasut baru

Dah lama aku mengidap nak beli kasut FitFlop. Eh kasut je pon tak ngape sampai mengidap taktau lah. Harga jangan cakap, ratus jugak ye. Tu yang telan ailio sejenak memikirkannya nak beli ke tak. Siap masuk dalam wish list 2015. Heheheh

So dah beli. Hoyehhh. 

Tapi kan, sob sob nak nangis ni kaki aku melecet. Sebab aku beli ballerina. Aaaaa pedih ok. Dah pakai stokin yang half tu tapi still sakit gak. Mencengkam kat belakang dia. Ingat nak beli heel liners. Tapi esok lah nampak gayanya.

Dah la takde spare kasut kat ofis pasal heels yang lagi satu tu dah bawak balik rumah. Aku bajet takde melecet bagai sebab rege kau dah beratus bagai haruslah selesa kaki memakainya buat pertama kali. Malangnya pedih menikam kalbu. Wuwuwu. So lepas ni jangan pandang pada brand. Eh tapi kalau ballerina Ferragamo yang mahal berdentum dentum tu kauorang rasa ada melecet tak kaki pakai? Ermmmm. Tak kottt. Ke ada? Ke tak? Hahahah. Mampu usha dari jauh jelah pasal harga dia boleh membunuh.

Arghhhh.
Pitam aku.




No comments: