life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, July 29, 2015

Celebrate Birthday

Hahahaha matiks lah wei gambar suka hati aku je nak taruk kot mana T__T Well ni last week celebrate belated birthday anak buah kitaorang, Tisha dengan Yani. Buat kat McDonald Seksyen 3. Boleh tak hadiah kitaorang dah bagi dulu masa raya sebab ingatkan diaorg nak celebrate malam raya hari tu. Kitaorang kan beraya kat Melaka. Dah berlenggang tangan kosong je. Huahuahua. Nasiblah ye anak anak. Nak claim hadiah lain please mintak kat Pokde ye.

Ni time dah nak closing. 
Belon boleh bawak balik so masing2 berebut termasuk lah yang mak budak ni. 
Kahkahkah
Kau dah kenapa kan??
Ehh sukalah... aku nak ambik gambar dengan belon je motipnya.
Bagusnya kalau buat kat luar dia organize sekali kauorang punya games.
Takdolah pening kepala nak fikir games apa, nak sediakan props lagi eh semualah.
So aku tak join semua games sebab nak makan. Hehehe.
Memang aku save kan perut tak makan lunch okeh.
Sebab nak makan burger. Pon boleh. Hahaha.
Padahal dalam hati serba salah kot sebab aku boikot jugak barang dari Yahudi ni.
-______________-
Diaorang main rebut kerusi.
Last berebut mak men dengan laki aku. Wohaaa.
Memang pemenang dia mak men lah kan.
Berani kau tak bagi dia menang. Kahkahkah.
Budak kenit ni behave sangat. Taktau bila tah berperangai camni.
Dulu asyik nak melepek je dengan ummi dia.
Ok dah besarrrrr.
Tak sedar.
 Suwitt sangat Mak Tam aku tu buat peace bagai. Ai loike doplohpat kali.
Eh memang diaorg nampak old couple yang ala ala macam omputih tu.
Hehehe.
Anak buah gak ni.
Kaya aku bila dengan family daddy.
Kaya anak buah. Hahaha.
Aku pon nak jugek feeling2 kanak kanak.
Tu yang gigih pi rebut belon padahal banyak je yang tinggal.
Huduh perangai. Bini sapa lah ni T__T

Kadang2 kawan, kadang2 lawan.
Tapi most lawan lah.
Hahahahah tak boleh belah.
Confuse aku orang cakap budak ni ikut muka aku.
Habis kalau ikut muka aku napa panazz je selalu.
Ermm sebab aku ala ala mak tiri kot.
-________________-
Salah aku sebab treat dia cam dia budak besau angat je.
Ok ok salah aku.
Ermm rasa next2 punya celebration birthday nak buat kat tempat lain gak lah. Bulan 9 ni birthday Aqif, so ada tempat best tak untuk buat bithday party? Ewahhh kemain fikir macam anak retis lak kan nak sewa tempat bagai. Hahaha. Verangan takpo sebab tak kena bayau. Aku ada plan ni actually. Buat kita2 je yang small family. I mean buat kat rumah, sediakan props bagai pastu tiup lilin. Heeee. Yang penting dalam gambar kena lawa sebab aku nak cuci gambar. Pening aku banyak nau softcopy kat dalam external lah, thumbdrive la, pc ofis la. Hahaha bersepah engko.






No comments: