life is beautiful

life is beautiful

Thursday, July 09, 2015

First step

Kauorang tahu kan apa impian aku selama ni. Apa yang aku pernah angan2 kan dalam hidup ini. Apa harapan aku terhadap diri ini. Ewahh. So first step, aku dah mendaftarkan diri untuk mengikuti kelas menjahit kat satu kedai jahit ni. Kedai ke apa tak tahu lah nak describe kan sebab aku usha kat makcik google je. Dah daftar, pilih tarikh untuk belajar, dan jugak aku dah bayar pon. Hihihi. Semoga Allah permudahkan perjalanan aku kali ini. Semangat berkobar kobar uolls. Tak zabarr nak improve kan diri memiliki skill terbaru. Hahaha ayat tak boleh belah betullah.

So kedai tu dia ambil 3 sessi iaitu selama 12jam belajar. Setiap sessi 4 jam dan boleh pilih sessi yang bersesuaian mengikut waktu kita sendiri. Maksimum dia ambil 4 orang pelajar untuk satu sessi. Wahh best kan? best lahhh. Hahahah.

Nak tahu lebih lanjut boleh google website lynns craft . Tengok feedback macam ok, so aku ok jelah takde banyak cekadak. Dekat pon dekat dengan rumah... nak pergi cemana dan bagaimana later baru fikir. Hahahaha. Lantok. Janji aku dah memulakan langkah pertama. Bak kata Daddy, better later than never. Mudah mudahan kepala otak ni boleh terima lagi ilmu2 pelajaran. Hahahaha. Besar harapan aku ni weyyy engkorang jangan tak tahu. Belajar dulu, mesin jahit fikir kemudian. Daddy ada cakap dia suka aku belajar menjahit. Yeayy. Kalau ada rezeki lebih dia nak velanja isteri dia yang comels ni mesin jahit. Wahhh terharu saya.









No comments: