life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, July 28, 2015

Tukar kabinet baru

Isu sangat petang ni kan dengan rombakan kabinet baru. Kabinet apa?? Tak mungkinlah kabinet kat rumah pasal rumah baru aku pon tak siap lagi... nak harapkan rumah sewa.. masih guna rak pinggan. Hahahah. Ni kabinet kerajaan ye kawan2. TPM dah kena kick... aduh aduh kasihan. Tak tau pasaipa dengar2 je kabinet dah kena rombak.

Habis tu menteri KKMM pon kena tukar lah ni? Tak tau lah sapa yang ganti. -___- Dah tu esok kata ada pesta kenduri durian kat dewan Ipptar. Jadi ke idok?? Jangan maciam maciam. Agak2 menteri aku kena tukar, aku boleh tukar kementerian tak? Hahahah. Tak nak dah keja kat kementerian yang sedia ada ni. Tepu kepala otak asyik ngadap benda yang sama. Cekgu pon kalau dah seploh tahun menetap di sekolah yang sama kena reshuffle oiiii. Ini kan pulak post aku. Ermmm bermimpi diangin lalu sajalah. Dengan mengharap semoga doa2 aku sebelum dan selepas ni dimakbulkan. Ameen.

Doakan weyy.

Tempat aku disisi suami dan anak anak. Mana tahu, kot aku berpindah tempat kerja, prestasi aku lebih ummph lagi ke.. aku mungkin lebih tawaduk dalam melakukan kerja hakiki. Insyallah.

Agaknya kan kak mah suruh abg jibby tukar baru kabinet rumah diaorang yang dah kaput... tapi abg jibby ni silap pendengaran... dia pi tukar kabinet negara. Ngenggg betullahhh. Kalu tukar mendatangkan hasil pada aku oklah kan. Ni GST bila nak mansuh ni??? Menyusahkan orang betui. Tak pasal expenses bulanan aku kelaut.





No comments: