life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, October 13, 2015

Arrangement

Disebabkan aku rasa macam poyotitus je banner atas tu nak tepek tempat kau bertugas so aku decide kita tukar lah. Kahkahkah. Disebabkan jugak aku masih bermood bercuti so mehlah kita tepek pulak gambar panorama yang boleh menyejukkan hati. Manatahu kot ada orang baca belog aku yang sendu ni tengah marah maka pabila dia nengok banner aku yang macam best gambar pemandangan so secara tidak langsung sejuklah hati beliau. Aku dapat pahala free. Haaa gitew konsep.

Baru balik bercuti dari PD jer pon tu pon nak pom pom bagitau orang heyyy perangai sapalah ni. Kahkahkah. Dah tu je nak bagitau. Diharap anda semua terhibur. Gambar mak takdak pasal mak dia lah yang penangkap gambar ini. Macam gitu lah nasib takde maid nak tolong tangkap kan gambar sefamily. Kang tangkap gambar syok sendiri feeling2 selpih tiba2 je kena sound setepek dengan daddy. Eyyy tak suka tauuuu.




No comments: