life is beautiful

life is beautiful

Tuesday, October 06, 2015

Czen Wedding

Last week wedding sepupu aku kat belah Seremban. Memang mengikut tema betullah. Hahaha dah makcik aku kata tema belah dia kaler emerald green so aku pon tempah la baju kaler tersebut. Dengan anak anak punya baju sekali aku carikan kaler ala ala hijau. Nampak tak aku mengikut arahan? Ada pulak daddy cakap aku poyo kuasa duabelas. Eh suka ai la. Nanti2 baju yang aku tempah tu boleh pakai pegi kerja. Gitew.


Cousin aku. 
Yang kawin ni adik bawah dia. So kira langkah bendul lah kan. Ke bukan?
Heheheh. 
Cikgu ni weyyy. Jadi warden lagi kooo. Ada berani?
Ada ke dia gelarkan Dareez ni "Kempetai''. Ciskek sungguh.
Dia cakap muka adik macam jopon. Bahaha.

Single sangat ni khennn. Muntah ijau melihatnya.
Tak sedor anak dah dua. -__-
Candy corner semua ni buatan sendiri ye. Anak makcik aku jugak yang deco.
Good job. Esok lusa ada majlis lagi boleh le tempah. Wiwiwi.
Tapi pada pendapat aku angle candy corner ni kurang sesuai la.
Patut taruk kat tempat yang jemputan boleh bergambar sakan.
Dia taruk kat tempat makpak pengantin lepak untuk salam orang. 
Tempat goodies bag. 
Maklomlah kan kadang2 jemputan malu2 nak bergambar kalau ramai orang. 
Macam aku.





Macam biasalah Aqif tah mana hala la kan so makpak ambil kesempatan berself timer. 
Kahkahkah.


Seronoknya jadi kanak kanak. Takyah fikir GST la, toll naik lah, minyak naik lah. Hahaha.







No comments: