life is beautiful

life is beautiful

Monday, October 26, 2015

Public ikut suka, boleh baca dengan senang hati

Hahahaha. ramai yang tanya eh napa belog ko tak boleh nak bukak T_______T cewah bajet kau retis ke ada follower beriya nak private bagai. Actually beberapa bulan kebelakangan ni KALAU kauorang perahsan aku memang ada private kan belog sendu hidup segan mati taknak ni yeh. Kenapa? biarlah menjadi rahsia antara aku dengan belog ni saja yang penting aku taknak la ada stalker yang menyinari dan menilai perjalanan hidup aku. Hahaha hebat sangat ke hidup kau kecil? Nak menulis tu tak sah ayat tak poyo kuasa duabelas.

Aku suka je nak share benda dengan orang kalau benda tu membantu. Tapi aku tak suka lah kan kalau tiba2 berborak tu dan2 satu topik tiba2 dia nak up 'eh aku baca blog kau, kau cakap macam ni kan..blablabla...'' Haaaaahaaahaaa teruih ai terkedu. Kau kenapaaaaa? Baca, baca jelah. Tapi tak suka yeh nak up aku depan orang lain. Kalau kau dengan aku je ada kat situ kira oklah. Kang tak pasal semua pon dok skodeng lifestyle ai. Aku ni buat belog sebab malas nak menulis diary kekdahnya. Dulu kemahin hantam sapa yang tulis belog tu ibarat merelakan diri dinilai dan diskodeng oleh orang lain. Lepas tu mesti kena kutuk dari belakang. Sebab TAK SEMUA pon suka dengan kita ye tak. So tiba2 aku pulak yang terjerumus ke lembah belog ni. Macam ludah jilat balik pon ada. Kann? Wuwuwu -___-

Kali ni aku saja public. Kot la ramai yang baca, boleh menjana pendapatan negara. Kahkahkah. Tiba2 je dapat cheque lapan belas ribu dari nuffnang. -___- Mahu aku velanja daddy spotrim 16'' bayar takde kesian aku campak je duit kat atas meja tokey kedai tayar tu. Kahkahkah. Ok riak patutlah tak dapat.

Alaa kang emosi tak stabil aku private lah balik. Apa susah. Sapa nak polow ai meh lah bagi email kauorang kat sini. Manatahu boleh berkongsi idea dan citarasa. Maklomlah dah jadik isteri, mak dan jugak orang yang semakin meningkat umur. Tahun depan dah 3 series. 











No comments: