life is beautiful

life is beautiful

Thursday, November 12, 2015

Throwback facebook



Hikhikhik. Kau tengok lah tu status tahun 2009. Macam budak2 dahagakan perhatian. Malu aku. Nasib baiklah application ''see your memories'' tu aku je yang boleh tengok dan appearkan kat public. Kalau tidak mana nak taruk muka weyy. Nampak nau zaman tak matang. Maklomlah masa tu facebook memang baru nak up kat Malaysia. Memang budak2 baya kitaorang la kot yang banyak surf. So tiap hari mesti nak up status. Mata ngantuk time kerja pon nak post kat wall. Buat kantoi dengan bos je. Tapi aku tahu masa tu boss2 takdolah do nak sign up account facebook. Sebab tak reti. Huahuahua. Maklomlah teknologi social network ni yang memonopoli kebanyakannya budak baru nak up. Macam aku dulu. -____-

11.11.11

Konon2 nak kahwin pada tarikh tersebut la tu. Puiiii. Taktau pulak Allah swt sebaik baik perancang. Aku nikah 01.05.11. Lagi awal kot hahahaha. So apa ada pada tarikh tersebut? Tak silap 11.11.11 jatuh pada hari jumaat so aku bajet sure ramai yang bernikah pada tarikh tersebut. Nombor cantik. Hahaha.

Diam tak diam berguna jugak application yang Mark Zuckerberg cipta ye dak? Kalo tak mesti aku lupa aku dulu perangai cemana. Kahkahkah. Dasar kanak2 rebina sungguh. Adoii malunyaaa. Macam nak lempang diri sendiri laju2. Betapa huduhnya perangai. Tu nasib baik Friendster dah tukar format. Kalau tak lagi haru. Gambar upload tah hapehape. Bajet gojes lettew. Puiii.







No comments: