life is beautiful

life is beautiful

Wednesday, December 02, 2015

Result Eczema Dareez

Kita tengok hasil sepanjang beberapa hari selepas aku bawak Dareez pi jumpa Dr.Saiful. Tapi aku tak guna setiap hari krim yang doc tu bagi ye. Sebab pesannya bila rashes menjadi semakin worst baru boleh guna dan kena sapu nipis2 sebab ubat tu ada steroid. Ubat minum pon aku tak bagi hari2 jugak. Sama macam pesan doc, bagi bila perlu. Maksudnya bila Dareez tokleh blah gatal la. Gitew. 

 Ni gambar 26.11.2015
Yang ni selepas jumpa Dr.Saiful (28.11.2015)
Nampak macam dah kering sikit penangan Cetaphil.
Belum guna lagi ubat yang doc bagi.
1.12.2015
Dah potong rambut botak lagi obvious biji2 merah tu.
Aku rasa dah ok sikit.
Tapi dalam gambar ni nampak macam teruk.
Hahahaha.
Takpa, takpa.

Buat masa ni rashes kat celah kangkang dah ok. Itu pon kena tengok gak. Kurang penjagaan naiklah balik. So far aku still continue Cetaphil as a daily use. Krim doc kadang2 bagi. Ubat minum dah banyak hari tak bagi sebab Dareez ok je takde merengek malam2.

Kita tunggu hasilnya lagi dalam beberapa hari ke minggu? Hahaha. Kalau rajin update. Ok boii.









No comments: